Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Data publikacji strony internetowej: 2015-06-25
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-28
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- podwyższony kontrast,
- możliwość powiększenia wielkości liter na stronie.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-29
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny w ramach weryfikacji przeprowadzając samoocenę dostępności dla osób niepełnosprawnych w oparciu o dostępne narzędzia do oceny strony: Test – European Internet Inclusion Initiative, (pod adresem internetowym: http://checkers.eiii.eu/ ).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marek Bil.
- E-mail: marek.bil@pog999-wb.home.pl
- Telefon: 74-842-61-10 wew.110
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu
- Adres: Bolesława Chrobrego 39
58-300 Wałbrzych - E-mail: pog999-wb@home.pl
- Telefon: 74-842-61-10
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Działalność Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu prowadzona jest na obszarze powiatu i miasta Wałbrzych.
Miejsce obsługi petentów:
Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu
58-300 Wałbrzych, ul. Bolesława Chrobrego 39
Pogotowie Ratunkowe w Wałbrzychu znajduje się w budynku dwukondygnacyjnym. Do budynku prowadzą dwa wejścia, wejście główne od frontu od strony podjazdu a drugie od strony parkingu. Aby wejść do budynku należy wznieść się na podjazd i pokonać kilka stopni schodowych. Budynek został przystosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez zamontowanie windy.
W budynku znajdują się miejsca siedzące dla interesantów.
Ograniczenia architektoniczne:
Brak ogólnego planu budynku.
Brak planów pisanych językiem Brajla.
Brak pętli indukcyjnych.
Punkt obsługi klienta:
Brak punktu obsługi klienta.
Pomieszczenia i urządzenia higieniczno-sanitarne:
Nie ma wydzielonych odrębnych pomieszczeń i urządzeń higieniczno-sanitarnych dla interesantów.
Pomieszczenie do opieki nad dziećmi:
W budynku nie ma takich pomieszczeń.
Możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego:
Brak
Możliwość wejścia do budynku z psem asystującym:
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.